Hytter

Rimelig leie av hytter for våre medlemmer

Fagforeningshytta

nordseterhytta
nordseter-soverom1
nordseter-soverom3
nordseter-soverom2
nordseter-badogtoalett
skaale-parkering
nordseter-stue
nordseter-spistestuekjokken

UTLEIE AV FORENINGENS HYTTE PÅ NORDSETER PÅSKEN 2023 (kun for medlemmer)

Periode 1: 31.mars-5.april
Periode 2: 5.- 10.april

Leiepris: kr.550,- pr.døgn + 200,- i strømpåslag

SØKNADSFRIST: 24.februar 2023

Søknadsskjemaene fås ved henvendelse til tillitsvalgte, klubb- eller avdelingskontoret. Det kan også sendes søknad pr.epost.
Epost søknad må inneholde: Navn og adresse, tlf.nr., bedrift, hvilken periode du søker for.

De som ønsker å benytte hyttene på andre tidspunkt, kan henvende seg til avdelingskontoret på Haugen på tlf.61152106/61152206 epost: avd023@fellesforbundet.org  for reservasjon av hytte.

Fagforeninga har for tiden ei hytte på Nordseter, til rimelig leie for våre medlemmer. Kontakt Henning Lerud på tlf 61152106 for henvendelser om leie og tilgjengelighet. I tillegg har Stønadskassa også hytter til utleie.

Nordseterhytta, Trondsmyra Lillehammer:

Dette er en topp moderne hytte som ligger på Nordseter.  Byggeår 2008. Hytta har innlagt strøm, vann og kloakk. Det er varmekabler i alle gulv og det er eget dusj rom. Fult utstyrt kjøkken inkl. oppvaskmaskin. Hytta har tre soverom med til sammen ti sengeplasser. Tv og Rikspakke. Hytta ligger ved vinterbrøytet vei, parkering rett ved hytta. Kort vei til alpinbakke og butikk. 550,- kr per døgn.

September 2022:

På grunn av utviklingen i strømprisene ser vi oss nødt til å innføre et midlertidig påslag i leie på vår hytte på Nordseter.

Avdelingen mottar ingen strømstøtte fra det offentlige på hytta.

Avdelingen har tatt utgangspunkt i gjennomsnittlig forbruk av strøm, og vil fra 30. september innføre et påslag i leie med kr 200.- per døgn.

Vi vil samtidig oppfordre brukere av hytta til å tenke over forbruket av strøm. Ikke la dører og vinduer stå åpne og senk temperaturen på gulvvarme.